REINVENTING YOUR BUSINESS MODEL

REINVENTANDO TU MODELO DE NEGOCIO. Incluso para una organización que lleve produciendo el mismo producto siglos (p.e. coca cola) la sostenibilidad del negocio dependerá de la habilidad de adaptación al cambio: de esta forma, para mantener el producto igual Habrá que cambiar el envasado, el lugar o la forma de producción, la logística de distribución, la estrategia de marketing o la imagen corporativa. Otras veces, para mantener el modelo de negocio vivo, tendrá que cambiar el producto, o ser complementado con otros nuevos.
En Futurlab podemos ayudarle a reinventar su modelo de negocio, buscando alternativas viables de acuerdo con la filosofía y tradición de su compañía (historia, productos, activos, clientela…) pero también considerando desarrollos futuros posibles de naturaleza radical.

Even for an organization producing the same product for ages (f.i.coke), the sustainability of this business will depend on the ability of adaptation to change: this way to keep the product the same should change the packaging, the production site or process, the logistics of distribution, the marketing strategy or the corporate image. Other times, to keep a business model alive the product itself must change or being complemented with new ones.
We can help you to reinvent your business model, looking for viable alternatives designed according with the philosophy and tradition of your company (history, products, actives, clientele…) but also considering radical possible further developments.

FacebookTwitterGoogle+PinterestWhatsAppEmailLinkedInShare

Recieve new post updates: Entries (RSS)
Recieve follow up comments updates: RSS 2.0

Written by

No comments yet. You should be kind and add one!

The comments are closed.